Fecha de subida 11 de junio de 2017

Fecha de realización junio 2017

4,6
9,2

preto de Trasmañó, Galicia (España)

O parque forestal do monte Vixiador é o mais grande de Vigo, o único con zona de acampada. Poderás facer rutas de sendeirismo, hai moitas, rutas en bicicleta e incluso xantar no restaurante existente ou preparar a túa propia grella.

Logo está unha preciosa ruta pola beira do rego Fondón, que nós realizamos ao pouco de comenzar e que nos levará Trasmañó, onde nos atopamos coa igrexa parroquial de San Vicente e mesmo ao lado atópase o mosteiro das Benedictinas.

Continuamos e facemos un percorrido pola Área Arqueolóxica Monte Penide Prehistórico, mámoas, petróglifos e boas vistas panorámicas de toda a zona de Vigo e arredores.

Apenas ten asfalto, imos sempre por camiños e pistas forestais, temos sombra pola maioría do percorrido.

Tempo en movemento: 5 horas con unha media de 3,7 Qm/h.

Paneles informativos no percorrido:

igrexa S.Vicente Trasmañó
N42.26487° W8.64725°
mosteiro das Benedictinas-Trasmañó
Muíño en ruínas no rego Fondón