preto de San Martín de Castañeda, Castilla y León (España)

O fin de semana do 18 e 19 de marzo gozamos dunha travesía no Macizo de Trevinca.

Día 18:
Distancia:24,5 Km
Desnivel positivo:882m

Saimos da Laguna de Peces no Parque Natural de Sanabria(Zamora) e despois dunha longa aproximación polo Val do Tera ascendimos a Pena Trevinca(2127m).

Continuamos ata o Lombo de Roncín e polo Val do río Meladas chegamos á aldea de Vilanova de Trevinca, onde pernoctamos.

Día 19:

Distancia:26,6 Km
Desnivel positivo:1519 m

Saimos desde Vilanova cara á aldea de Ponte,alí por un sendeiro subimos ao O Fial dende onde tivemos unha vista magnífica da Lagoa da Serpe

Baixamos ata a lagoa e continuamos ao collado do Moncalvo, e fixemos cima (2044m)

A baixada do monte nos levou ata a Laguna de Lacillo

A ruta rematou no parking da Laguna de Peces.
BUZÓN
3,9 km al aparcamiento de Laguna de los Peces 1,9 km al refugio de Laguna de las Yeguas
Refuxio de Montaña da Federación Galega de Montañismo en A Ponte, A Veiga, Ourense.