Descargar

Solo ida
  • Foto de Tres bispos desde refuxio Ancares

Tempo

3 días 22 horas 32 minutos

3 de junio de 2019

mayo 2019

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Couselo, Galicia (España)

Neste track hai que borrar os kilómetros feitos no coche, a ruta de andar empeza no kilómetro 135. A ruta son sobre 17 quilómetros.
Empezamos a ruta no refuxio Ancares, cerca de campa da Braña, a pesar de ser mediados de maio facía moito frio, choveu, granizou e incluso caeu algo de neve pero disfrutamos dunha andaina en condicións distintas ás habituais, dirixímonos por pista de terra ata a campa de tres bispos, despois fomos ao cume de tres bispos, volvimos ata a campa de tres bispos e por un bonito camiño dirixímonos cara o bosque de acivros e Cabanabella, rematando a ruta no punto de inicio, refuxio Ancares.