Fecha de subida 13 de octubre de 2016

Fecha de realización octubre 2016

3,3
6,6

preto de Lamas de Mouro, Viana do Castelo (Portugal)

Lamas de Mouro, no concello de Melgaço, é unha das Portas de entrada ao Parque Nacional de Peneda-Gerês, a situada máis ao norte.

O noso roteiro ten o seu punto de inicio ao carón do centro de interpretación do Parque e por detrás do edificio comezamos a subir pola aba do monte e segundo imos gañando altura teremos una boa vista sobre o fermoso val do río Mouro e o núcleo de Lamas de Mouro. Segue a nosa ascensión por medio dunha penedía granítica buscando o paso que leva ata una zona de brañas ou lameiro.

Pasados uns bosquetes de piñeiros o percurso vira a esquerda para a uns 1100 metros de altitude disfrutar dunhas marabillosas panorámicas sobre a serra que arrodea a Castro Laboreiro, albiscando as aldeas de Varzea Travessa, Vido e Portelinha e como telón de fondo, impresionante, a mole granítica da Pena de Anamán, aló no horizonte.

Baixamos cara a Castro Laboreiro, mais antes de chegar a este lugar enfilamos hacia a área de lecer de Campos das Veigas e por típicas corredoiras a nosa andaina pasa por Portelinha, onde podremos contemplar o seu muíño de vento. O camiño agora, e durante un quilómetro, atópase un tanto abandonado, o que non impide o noso paso.

Por un bo vieiro entre cerquiños entramos en Lamas de Mouro e, pasados un muíño e unha pontella medieval, acadamos a incomparable área de lecer con verde pradaría e un agradable bosque de coníferas e frondosas sucado polo río Mouro. Estamos xa onde comezamos.

Peto de ánimas en Lamas de Mouro.
Área de lecer de Lamas de Mouro, onde comezamos o roteiro.
Área de lecer preto de Varzea Travessa.
Pequeno bosque de piñeiros.
Camiño en Varzea Travessa.
Camiño preto de Lamas de Mouro.
Camiño laxeado en Lamas de Mouro.
Centro de interpretación do Parque Nacional de Peneda-Gerès en Lamas de Mouro.
Punto de comezo do noso roteiro ao carón do centro de interpretación de Lamas de Mouro.
Fonte de agua potable en Lamas de Mouro.
Lugar da freguesía de Castro Laboreiro, Melgaço.
Braña no alto da serra.
Campos de cultivo preto de Castro Laboreiro.
Muíño hidráulico en Lamas de Mouro.
Rochedo granítico.
Bosque de piñeiros.
Ponte sobre o río Mouro.
Pontella medieval en Lamas de Mouro.
Aldea de Lamas de Mouro.
Represa no alto da serra.
Pequeno regato preto de Castro Laboreiro.
Nace na serra da Peneda e desmboca no río Miño.
Vjistas sobre a Pena de Anamán.

• pattocuak 02-oct-2017

Hola!
    Hicimos esta ruta el sábado. Nos encantó!! muy buena recomendación! La subida del principio, si la ves desde abajo y lo piensas... duele, pero no la observamos y la verdad es que se hace bastante bien. Vimos caballos salvajes, con tiempo de sobra para sujetar a los perros, vacas de la zona, también sin problema... Nos perdimos un tramo, creo que por un río, porque nos quedamos sin batería en el móvil, no había cobertura de datos para descargar la aplicación en otro móvil y tuvimos que bajar a la carretera, donde casi in extremis, encontramos cobertura.
    Muy muy recomendable!! Eso sí, en días de calor puede resultar un poco durilla, hay zonas sin sombra. Hasta ne eso tuvimos suerte, día perfecto!

• pattocuak 02-oct-2017

Ruta muy bonita, en tramos abiertos se sigue bien con el gps y hay rocas con piedrecitas encima ayudando a seguir el camino. Sin problema. Pero Jesussimon es una garantía de éxito en ese sentido

• Foto de nuno68

nuno68 08-jun-2018

An amazing and very diversified easy-moderate trail.