Tiempo en movimiento  3 horas 36 minutos

Fecha de realización septiembre 2019

3,8
7,6

preto de Umhausen, Tyrol (Austria)

Er is op t einde qua GPS iets niet helemaal goed gegaan 😔, zie de 2 rechte lijnen. De daadwerkelijke kms zijn +/- 11,5. T deel naar de top vd waterval gaat via ijzeren/stalen trappen en ook een stukje in de vorm van een soort van hangbrug maar dan als trap omhoog. Lekker steil en wiebelig. Kan een dingetje zijn voor mensen met hoogtevrees. M'n vriend heeft daar ook last van maar heeft t toch maar mooi gedaan en is zeker de moeite waard. Een hond hiermee naartoe nemen.... niet verstandig denk ik. De onze hebben wij bewust dan ook niet meegenomen. Wij zijn nog doorgelopen naar Niedertai, dachten daar een hapje en drankje te kunnen doen, jammer maar helaas op dinsdag alles dicht. In Umhausen ook niks open. Uiteindelijk wat gegeten en gedronken bij Kneipphäusel, want de pizzaria was ook dicht. Had niet veel keuze, want was de laatste week open zo laatste week september. Maar wat ie had smaakte goed.