Tempo  5 horas 41 minutos

Fecha de realización junio 2020

4,1
8,2

preto de Vallromanes, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Hem fet aquesta sortida prenent de base el track: ROCA FORADADA - MENHIR DEL DIABLE - FONT SANT MATEU - ERMITA DE SANT MATEU - TURO D´EN BALDIRI - ROCA D´EN RIERA feta pels companys de Wikiloc: JUAN y BELEN. Gràcies per compartir.

PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• Passejar per boscos frondosos.

• Bones vistes des de diferents punts.

• Interrelació amb altres itineraris: Senders locals, Meridià Verd, GR 92.

• Fonts.

• Altres punts singulars.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Deixem el cotxe a Vallromanes en el pàrquing lliure que hi ha a la zona esportiva.

• En el primer punt d’interès (WP) marcat com "Desviament", hi ha dues pistes de terra, de fet el camí passa pel mig i és poc visible, nosaltres hem agafat la pista que baixa i després hem corregit per un corriol, seguir track.

• Anem per pistes i camins fressats. Especial atenció al sortir del Turó d’en Baldiri que hi hem arribat per pista i en sortim per un corriol costerut de baixada que surt a la dreta del mateix mirador.

• Hi ha camins alternatius, aconsellable fer-ho amb GPS seguint al track.

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

PERFIL

El perfil és indicatiu: el que em dona el telèfon que porto.

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 67. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complet de la ruta

Sortida

• Foto de Magí Alsina

Magí Alsina 17-jul-2020

Llarga excursió, Manel.
    I bona passejada pel Maresme.
    Interessant recorregut i bones fotos.
    Me l'apunto.
    Gràcies per compartir.
    Salut i República!
    Magí

• Foto de Manel_49

Manel_49 18-jul-2020

Magí Alsina gràcies per la teva valoració i comentaris. Sortida que va bé per ressituar-te en el terreny tot creuant diferents itineraris. Bones vistes i camins ben fressats. Molts corriols pel mig del bosc, amb alguns tossos de pista i soleia, no masses. Un pèl llarga però amb molts atractius. Salut i Cames!!!!

• Foto de EMILI ORSO

EMILI ORSO 18-jul-2020

Com sempre gran descripció, llocs que en part he fet en diverses excursions com el Turó d´en Baldiri, i també Sant Mateu, amb altres de nous, molt sorprenents com la pedra del Diable, o la Roca Foradada, que tu, Manel has enllaçat amb un bon recorregut.Força i endavant¡¡¡

• Foto de Manel_49

Manel_49 18-jul-2020

EMILI ORSO gràcies per la teva valoració i comentaris. Caminar dona una altra perspectiva de les distàncies i la situació de les coses. Estem polaritzats per la visió que ens ofereix el cotxe. Salut i Cames!!!!