Tiempo en movimiento  unha hora 30 minutos

Fecha de realización diciembre 2018

1,5
3,1

preto de Tapia, Galicia (España)

Variante da ruta da auga - Tapia

Provincia da Coruña, Ames

Variante circular para facer en pouco tempo e con pouca preparación previa. Fixémola en inverno pero en verán podería complementarse cunha parada na praia fluvial de Tapia para un baño ou comer.

A ruta decorre entre bosque caducifolio e de Ribeira, por camiños de terra e un pouco de asfalto. Vai seguindo o río ata chegar a uns muíños rehabilitados.
Por veces o camiño non está ben sinalizado como tal, pero vese claramente por onde seguir a ruta, non é moi complicado perderse.

No transcurso da ruta tamén deixamos atrás unha pequena igrexa e un cruceiro onde paga a pena deterse e admiralo.

Para o inicio, aparcamos o coche á beira dunha leira de cultivo, porque non había sitio mellor. Para ter en conta se ides varios coches, non será doado atopar un sitio xeitoso.

Calzado especial: Non imprescindible pero recomendable, non tanto polas condicións do camiño senón porque é doado esvarar.

Post ruta: Moi cerca de Pontemaceira, unha aldea moi bonita e pintoresca.
panoramica

camiño entre castiñeiros

Aquí, subir por entre as árbores

Arquitectura religiosa

Arquitectura religiosa

Cruceiro

fuente

Potable? Non está indicado!