Tempo  2 horas 34 minutos

Fecha de realización agosto 2015

3,1
6,2

preto de Castrallón, Galicia (España)

Duración: 3h, aproximadamente.

Dificultade: Fácil-Moderada. Se se fai sen présa, serve para persoas sen moita experiencia.

Características: Asfalto na súa maioría.

Sinalización: O tramo que segue a ruta do concello de Porto do Son está convenientemente sinalizado. Nós acurtamos o traxecto porque se nos facía tarde.

Animais: Can si, a cabalo hai que rodear a praia, xa que tal é como está o trazado, non se pode cruzar. Ollo ademais que en verán (de maio a Setembro) non se pode baixar cos animais á praia. A isto hai que sumar que de finais de febreiro a marzo aniña a píllara das dunas, en perigo de extinción e está prohibido ir cos cans.

Esta ruta é unha variante dunha ruta de 15 km do concello de Porto do Son, acurtada porque se nos botaba a noite enriba.

A ruta pasa pola praia da Aguieira, pola igrexa de Nebra e ben dando unha volta, case todo en asfalto e chan, pola parroquia de Nebra.
Moi doada de facer pero con pouca natureza.