Tiempo en movimiento  5 horas 48 minutos

Fecha de subida 7 de septiembre de 2020

Fecha de realización septiembre 2020

7,5

preto de Villafranca del Bierzo, Castilla y León (España)

23e a etapa. Sortint del albergue de Vilafranca del Bierzo... Fa fred i he passat la una nit una mica neguitós, dolors als peus i genolls. Inici de la etapa junt i per la nacional 6, per tots els pobles que tots coneixeu... PEREJE, trabadelo, la Portella de Valcarce, Ambasmestas, Vega de Valcarce, Ruitelan, Las Herreries, El Hospital..... Tot bonic, poblets de pelicula.. Però amigo... Se acabó lo bueno o comença lo millor, després del 20 km, començà des d'hospital la pujada després d'uns quan minuts, arribes a desviament entre caminants i ciclistes, baixes una mica pensant que serà cosa de cosir i cantar..... I comença l'ascens..... Puja, puja, puja... I puja, alguna petita parada per agafar una mica d'alè, i continuar pujant i pujant fins la Faba, una font d'aigua fresca.... 4 km a Ocebreiro. Continuem pujant i pujant i pujant.... Tremendo, arribem a Laguna de Castilla.... En L'alberg l'escola toca reposar i carregar electrolitos amb cervesa i tapa, la companyia es brutal, un honor, amics del camino, Àngel, un bomber jubilat ple de vitalitat i energía que s'ha recorregut Espanya sensera infinitat de vegades, un tio brutal. En Roberto, germà de Àngel, persona introvertida, tímida, una EXCEL·LENT persona, i David un Tio auténtico, amb les seves històries com tots nosaltres, però autèntic.
El camino t'ajunta de manera singular amb persones, que formaran part de ti per tota la vida..... ES UN REGAL!!! ..... SENS DUBTE.
Arriben a Ocebreiro, la pujada ha estat exigent, molt exigent, però la satisfacció es reflexa en el estat d'ànims, pels núvols... SIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!.
HEM FET POTE GALEGO I PULPO AL restaurant Posada Celta.... Bon menjar i veure segella una etapa especial del Camino. Bonic, molt bonic, ESPECTACULAR.
Les 6 primeres fotos són de final d'etapa, canvi de comarca a Galícia i Ocebreiro.
Dema a triacastela i passa't si tot va bé, a Sarria. BUEN CAMINO.

PEREJE

Trabadelo

LAS HERRERIAS

Foto,

Laguna de Castilla

Des de la Escuela Laguna de Castilla

Amigos del Camino, explendido.