Tempo  3 horas 33 minutos

Fecha de realización noviembre 2017

3,8
7,5

preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta moi á man para ourensáns e ourensás. Case toda ela é por carreiros e pistas; todo transitable. Ten moi pouco de asfalto. Aproveita as "rutas do colesterol" polos ríos Barbaña e Barbañiña , pasa á beira de Seixalbo (posibilidade de facer unha visita), atravesa San Cibrán (id) e logo de pasar ao val do outro río volvemos por a parte da aldea dos Muiños abandoada á ruína. Finalmente confluímos na zona deportiva de Barbadás, baixo da Autovía e retornamos por paseos acondicionados.
Feita seguindo: https://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=11278997
Coller o carroucho que sae cara a dereita (parece que feito polos camiñantes polo medio de fincas)
Artefacto para sacar augas dos pozos e regar as hortas.
Virar pechado cara a dereita.
Colexio de Seixalbo, parte posterior.
Restos dun muiño tradicional
do San Roque
Ao saír do túnel, o Wikiloc fixo un "estraño" porque perdera o sinal dentro do pasadizo so a Autovía.
Seguir pola dereita, paralelo ao regato.
Corte na ladeira para pasar a A-52
Neste lugar había un forte cheiro...
Sorprende atopar un regueiriño de augas limpas...
Xusto por baixo do Motel, sae un carreiro non moi visible.
Ruinas dunha aldea con casas de porte importante... que mágoa!