Tempo  4 horas 35 minutos

3,1
6,3

Vista 1019 veces, descargada 42 veces

preto de Saray, Karabük (Türkiye)

Yenice Kent Ormanı, Yenice - Karabük yolu üzerinde Yenice'den yaklaşık 5 km uzaklıkta. Yolun sağında tabeladan hemen içeri giriliyor ve yakloaşık 400 mt içeride mesire yeri var.
Mesire yeri ve içerisinde ki restoran kaymakamlık tarafından yapılmış, ancak özel bir işletmesi var. İşletmenin adı Yeşil Vadi.
Mesire yerinin içerisinden akan bir dere var ve kanyon buradan başlıyor. İşletme içerisinde kamp kurabiliyorsunuz. Çadır ücreti 20 TL (Eylül 2016). Piknikçiler için masalar ve ateş yakma yerleri var. Piknikçilerle komşuluk yapmak gerekebiliyor.
İşetmenin içerisindeki asma köprüyü karşıya geçince trekking patikalarından biri buradan başlıyor ve dik olarak yukarı doğru yükseliyor. 500 mt kadar tırmanınca patikadan geniş ve toprak bir yola çıkıyorsunuz ve rota bu şekilde devam ediyor.
Yol üzerinde farklı rotalara sapmak isterseniz tabelalar var ve mesafeler üzerlerinde yazıyor.
Yazıköy girişine yakın kamp kurulabilecek düzlük bir alan.
Yazıköy girişinde kamp kurulabilecek düzlük ve manzaralı bir alan
Buradan sola aşağı doğru devam ederek İncebacaklar köyü yoluyla kamp yerimize geri döndük. Soldan yukarı doğru Aslandibine gidebilirsiniz.